Bestillinger og vilkår

Hvordan bestiller jeg?

  1. Via nettbutikken hvor du velger produkter fra de ulike kategoriene og legger det du ønsker i handlekurven. Deretter går du til kassen hvor du fyller inn din kontaktinformasjon. Forsikre deg om at alt stemmer før du trykker Fortsett. Hak deretter av for Betaling og leveringsmetode, og velg betaling med betalingskort eller bankoverføring.
  2. Bedriftskunder med særavtale bestiller via e-post til kontakt@monicas-naturprodukter.no

Hvordan betaler jeg?

  1. Ved bestilling via nettbutikken kan du velge om du vil forskuddsbetale med kortbetaling, vipps eller bankoverføring. Ved valg av vipps eller bankoverføring vil du få tilsendt betalingsinfo pr.e-post. Du er selv ansvarlig for å legge inn din betaling etter at du har bestilt. Det gjøres oppmerksom på at ubetalte bestillinger ikke vil bli reservert.
  2. Ved bestillinger via e-post, så forskuddsbetaler du for varene ved å overføre din betaling med bankoverføring eller vipps etter mottatt ordrebekreftelse. 

Du får varene tilsendt så snart din betaling er registrert. Husk å oppgi fullt navn, adresse, telefonnummer og en e-postadresse jeg kan nå deg på når du bestiller, slik at varene kommer raskt hjem til deg.

Hva koster frakten?

Frakt og ekspedisjonsgebyr for privatkunder er fastsatt til kr 80,-. Dette betyr at du kan handle så mye du vil, uten å bekymre deg for dyrere porto.

Du kan velge om du vil ha varene levert med sporing via posten eller HeltHjem. 

Hvor raskt mottar jeg varene mine?

Monica`s Naturprodukter leverer varer over hele Norge. Ved bestilling er det viktig å oppgi riktig fornavn, etternavn, telefonnummer, adresse og e-postadresse, slik at varene kommer raskt hjem til deg. Alle bestillinger vil bli ekspedert fortløpende og sendes så snart de er ferdige og din betaling er registrert. Produkter under 5 kg sendes med sporing via Posten eller HeltHjem, avhengig av hva du har valgt. Produkter over 5 kg sendes med posten. Vær oppmerksom på at det må påberegnes noe ekstra leveringstid i forbindelse med helg og helligdager.

Hva gjør jeg ved skade på produktet?

Skulle du oppleve en mangel eller skade på din vare, så er det viktig at du gir beskjed så snart som mulig slik at jeg kan få rettet opp feilen. Henvendelser vedrørende reklamasjon sendes på e-post med bilde og beskrivelse av mangelen/skaden.