Bestillinger og vilkår


1. Hvordan bestiller jeg?

  1. Via nettbutikken hvor du velger produkter fra de ulike kategoriene og legger det du ønsker i handlekurven. Deretter går du til kassen hvor du fyller inn din kontaktinformasjon. Forsikre deg om at alt stemmer før du trykker Fortsett. Hak deretter av for Betaling og leveringsmetode, og velg betaling med betalingskort  eller bankoverføring. 
  2. Bedriftskunder med særavtale bestiller via e-post til kontakt@monicas-naturprodukter.no

2. Hvordan betaler jeg?

  1. Ved bestilling via nettbutikken kan du velge om du vil forskuddsbetale med kortbetaling eller bankoverføring. 
  2. Ved bestillinger via e-mail, så forskuddsbetaler du for varene ved å overføre din betaling til konto: 05392407318 etter mottatt ordrebekreftelse. Du får varene tilsendt så snart betalingen er registrert. Husk å oppgi fullt navn, adresse og en e-postadresse jeg kan nå deg på når du bestiller, slik at varene kommer raskt hjem til deg.

3. Hva koster frakten?

Frakt og ekspedisjonsgebyr for privatkunder er fastsatt til kr 79,-. Dette betyr at du kan handle så mye du vil, uten å bekymre deg for dyrere porto.

4. Hvor raskt mottar jeg varene mine?

Monica`s Naturprodukter leverer varer over hele Norge. Ved bestilling er det viktig å oppgi riktig fornavn, etternavn, telefonnummer, adresse og e-postadresse, slik at varene kommer raskt hjem til deg. Alle bestillinger vil bli ekspedert fortløpende og sendes så snart de er ferdige og din betaling er registrert. Produkter under 5 kg sendes med sporing via "HeltHjem". Produkter over 5 kg sendes med sporing via posten. Vær oppmerksom på at det må påberegnes noe ekstra leveringstid i forbindelse med helligdager.

5. Hva gjør jeg ved skade på produktet?

Skulle du oppleve en mangel eller skade på din vare, så er det viktig at du gir beskjed så snart som mulig slik at jeg kan få rettet opp feilen. Henvendelser vedrørende reklamasjon sendes på e-mail med bilde og beskrivelse av mangelen/skaden.