Bestillinger og vilkår


1. Hvordan bestiller jeg?

  1. Via nettbutikken hvor du velger produkter fra de ulike kategoriene og legger det du ønsker i handlekurven. Deretter går du til kassen hvor du fyller inn din kontaktinformasjon. Forsikre deg om at alt stemmer før du trykker Fortsett. Hak deretter av for Betaling og leveringsmetode, og velg Bankoverføring eller Betale med PayPal. Les mer om PayPal nedenfor under Betaling.
  2. Via e-post til kontakt@monicas-naturprodukter.no

2. Hvordan betaler jeg?

  1. Ved bestilling via nettbutikken kan du enten forskuddsbetale med bankoverføring, eller betale med PayPal som er en trygg og sikker måte å handle på over nettet, med kjøperbeskyttelse når du handler. Paypal er et mellomledd mellom kjøper og selger og er i dag en av de mest brukte betalingsformene når du handler på nettet. Om du vil betale med kort eller overføre penger til din PayPal-konto bestemmer du selv da begge deler er mulig. Hvordan PayPal fungerer og hvor enkelt du kan sette opp en konto kan du lese mer om på www.paypal.no
  2. Ved bestillinger via e-mail eller uten bruk av PayPal, så forskuddsbetaler du for varene ved å overføre din betaling til konto: 05392407318 etter mottatt ordrebekreftelse. Du får varene tilsendt så snart betalingen er registrert. Husk å oppgi fullt navn, adresse og en e-postadresse jeg kan nå deg på når du bestiller, slik at varene kommer raskt hjem til deg.

3. Hva koster frakten?

Frakt og ekspedisjonsgebyr for privatkunder er fastsatt til kr 85,-. Dette betyr at du kan handle så mye du vil, uten å bekymre deg for dyrere porto.

Ved kjøp av varer over kr 850,- får du fri frakt.

4. Hvor raskt mottar jeg varene mine?

Monica`s Naturprodukter leverer varer over hele Norge via postverkets tjenester. Ved bestilling er det viktig å oppgi riktig fornavn, etternavn, adresse og e-postadresse, slik at varene kommer raskt hjem til deg. Alle bestillinger vil bli ekspedert i løpet av 1-4 dager og sendes så snart forhåndsbetaling er registrert. 

5. Hva gjør jeg ved skade på produktet?

Skulle du oppleve en mangel eller skade på din vare, så er det viktig at du gir beskjed så snart som mulig slik at jeg kan få rettet opp feilen. Henvendelser vedrørende reklamasjon sendes på e-mail med bilde og beskrivelse av mangelen/skaden.